Podrobný návod, jak pro svůj marketing využít ARCHIWEB, nejčtenější český časopis o architektuře. Víme, jak na marketing pro architekty i jejich dodavatele.

Jako marketingová agentura nejčtenějšího českého média o architektuře často dostáváme otázky, jak využít Archiweb pro marketing. Třeba, jak hledat rodinné domy na Archiwebu.
Připravili jsme přehled nejdůležitějších cest a možností, jak Archiweb využít, ať už jste dodavatel, výrobce nebo architekt.

Archiweb: rodinné domy

Archiweb je rozčleněný do několika hlavních částí a za dvacet let existence obsahuje desetitisíce článků, stovky tisíc fotografií, půdorysů a dalšího odborného obsahu.
Jednoznačně nejnavštěvovanější sekcí jsou na Archiwebu rodinné domy. Je to sekce, kam chodí inspiraci hledat nejen architekti, ale i potenciální klienti architektonckých ateliérů. Své profily tady má celá řada ateliérů, z našich klientů například Ateliér Kunc Architects Schindler Seko Architekti. 
Hledáte-li nejnovější české, ale i zahraniční rodinné domy, pak tato sekce bude tou správnou adresou.

Archiweb burza práce

Pokud jste začínající architekt nebo hledáte nové uplatnění v oboru, hodit se vám bude druhá nejnavštěvovanější sekce, a to je Archiweb burza práce. 
Největší specializované tržiště ročně zprostředkuje stovky nových pracovních míst a to nejen těm, kteří hledají, ale i těm, kteří nabízejí. Registrace a uveřejnění inzerátu je zdarma a z naší zkušenosti víme, že oprvadu funguje. Takže, pokud sháníte nové architekty do svého studia, nebo třeba jen brigádu v architektonickém studiu, burza práce na Archiwebu je to správné místo. Pokud se jako cizinec nebo student ze zahraničí rozkoukáváte a hledáte pracovní uplatnění v angličtině, pak archiweb job offer je ten správný dotaz na Google.

Jak inzerovat na Archiwebu

Můžete se obrátit na pražskou pobočku Archiwebu, která sídlí v našich kancelářích na Břevnově. Stáhnout si můžete mediakit Archiweb
Placená propagace firem, dodavatelů a výrobců na Archiwebu nemusí být drahá, když víte, jak na ni. Dovedeme vám nachystat kvalitní PR článek, připravit seriál zajímavých případových studií, nebo napsat poutavé posty na sociální sítě. Na Archiwebu se můžete prezentovat jednorázovou kampaní nebo využít možnosti celoročních partnerství, která nabízejí opravdu široké možnosti prezentace.

Marketing pro architekturu

Chcete prezentovat svou architektonickou práci?

Nabízíme architektům, designérům i dodavatelům kompletní PR a mediální servis.

Potřebujete pomoci s komunikací v architektuře?

Zavolejte Radkovi Váňovi, tel. +420 777 572 476 nebo pište na radek@idealab.cz

Mohlo by vás také zajímat

Komplexní PR a marketingové služby pro architekty
Jak řešit marketing pro architekty II.
Jak řešit marketing pro architekty I.
Vítězové v architektonickém PR