Pro Univerzitu Karlovu v Praze pracujeme hned na několika projektech. Jedním z nich je výzkumný projekt "Kohoutkovou nebo balenou: Bariéry a motivace konzumace pitné vody" (detail projektu). Cílem projektu je identifikovat motivy a bariéry konzumace kohoutkové vody v ČR a zjistit, jak tyto bariéry překonat. Náš výázkumný tým tvoří ekonomové, sociolog a odborníci na marketing a hygienu vody. Projekt propojuje přístupy několika společenských věd.

Naše služby pro Univerzitu Karlovu v Praze:

  • Grafické práce
  • Analýzy a příprava strategie
  • Stavba webových stránek
  • Marketingová strategie

Umíme připravit webové stránky, komunikační koncept i další PR pro vědecké a rozpočtové instituce, jako je Univerzita Karlova v Praze.
Chcete využít naše služby?

Jsme dodavatelem pro vědecké a státní instituce, jako je Umělecko-průmyslové muzeum v Praze, Akademie věd České republiky nebo Česká zemědělská univerzita.

Poptejte nás a nezávazně se s námi pobavte o tom, jak připravit komunikační koncept pro výzkumnou nebo vědeckou instituci.
Kontakt: Radek Váňa, tel. +420 777 572 476, radek@idealab.cz

Další stránky

Tým Idealab
Blog Idealab o marketingu
Studio Idealab: tvorba podcastů a videí

Související články

Jak připravit výstavu
Výstava Slezákovy závody 111 let
Případová studie Tarkett

Webové stránky klienta:

Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

cross-circle