Českou zemědělskou univerzitu v Praze opustí každý rok zhruba 4 000 absolventů. Univerzitě dlouhodobě chyběla on-line platforma, která by absolventy propojovala tak, aby se svou alma mater neztratili kontakt.

Zadání

Protože dlouhodobě a pravidelně píšeme o komunikaci na LinkedIn, školíme a využíváme tuto síť k B2B komunikaci, oslovila nás v polovině roku 2020 Česká zemědělská univerzita v Praze.

Zadání bylo poměrně složité. Máme několik tisíc absolventů ročně, za dobu existence na naší univerzitě vystudovaly desítky tisíc lidí, jsme velká škola. Potřebujeme s nimi prakticky komunikovat a vzájemně je propojit. Potřebujeme pomoci s nastavením profilu na LinkedIn, abychom jej smysluplně využili pro naše absolventy.

Cíle kampaně

S marketingovým a PR týmem ČZU jsme definovali hlavní okruhy aktivní komunikace na LinkedIn.

Zjednodušeně řečeno jsme došli k tomu, že:
- Chceme jasně komunikovat, že jsme kvalitní a významná univerzita.
- Na LinkedIn musíme být aktivní, budovat síť absolventů, a tím ukazovat potencionálním uchazečům, jaké možnosti uplatnění je mohou čekat.
- Vytvořit komunikaci a obsahový plán, který bude prezentovat úspěšné absolventy.

Jak jsme postupovali

Během workshopu jsme probrali, co všechno by měl obsahovat profil zaměstnance, a jak správně spravovat profil společnosti. Naše školící snažení pozastavila první vlna pandemie a celá spolupráce musela nabrat novou formu. Přes léto jsme vymýšleli cesty, jak obsah České zemědělské univerzity v Praze uchopit tak, aby byl ještě zajímavější pro absolventy, studenty a zaměstnance. Oproti psaným článkům jsme zvolili formát videa. Každý měsíc se na LinkedIn a Youtube kanálu univerzity objeví video vizitka jednoho z absolventů v seriálu ABSOLVENTI ČZU.

Máme za sebou společně již čtyři videa, která jsou kvalitním obsahem pro LinkedIn. Absolventi, které ve videích představujeme, jsou vybíráni tak, aby zaujali co nejširší publikum a zároveň ukázali, jak pestrý je kariérní život absolventů České zemědělské univerzity v Praze.

Videa pro Českou zemědělskou univerzitu

Tomáš Vaňourek o cestování po stopách Hanzelky a Zikmunda

Petr Kovařík o Pražské čokoládě

Jana Půlpánová z Austrálie

Martin Prudký o odpadech a recyklaci

Potřebujete kvalitní obsah na LinkedIn?

Začněte hned. Na našem blogu publikujeme o sociální síti LinkedIn pravidelně. Prostudovat si můžete články o obsahovém marketingu, jak nebýt na LinkedIn za spammera nebo jak se dá LinkedIn využít pro kreativní profese. Všechny články na téma LinkedIn čtěte v naší rubrice Úspěšný LinkedIn.

Náš tip

Zajistíme, abyste na profesní síti, která má čím dál větší význam v byznysu, byli správně vidět. Spravujeme osobní i firemní profily. Píšeme o obsahovém marketingu na LinkedIn. Ať už to je cílené budování sítě kontaktů, které můžete využít pro svůj osobní marketing nebo prezentaci firemních aktivit, je LinkedIn v B2B marketingu čím dál silnější sítí.

Kontaktujte nás

Chcete profesionální nastavení nebo správu LinkedIn profilu?
Volejte: +420 777 572 476 nebo pište radek@idealab.cz

Workshopy a školení LinkedIn

Chcete vytvořit strategii komunikace na míru?

V rámci workshopu dostanete doporučení, praktické tipy i zpětnou vazbu.

Ilustrační foto: Česká zemědělská univerzita