Některé firmy nemají pro vedení externí komunikace vlastní marketingové oddělení, ale správu webu, komunikaci s médii nebo přípravu obsahu pro vlastní prezentaci potřebují. Pak nastupujeme my a vedeme externí komunikaci jménem klienta.

V některých případech fungujeme jako součást interního týmu, pomáháme majitelům nebo vedení komunikovat s třetími stranami, v některých případech jsme i „tiskoví mluvčí“.

Outsourcing marketingového oddělení je finančně výhodnější, než stavět vlastní interní tým.
Zároveň může klient (přečtěte si, kdo jsou naši klienti) flexibilně reagovat na růst svého vlastního byznysu a aktivit.

V Idealabu jsme personálně připraveni (prohlédněte si náš tým) zajistit nejen copywriting, ale i grafické práce, programování webů, ale i celou komunikaci online / offline. Vedení externí komunikace je dlouhodobý proces, který je třeba pečlivě naplánovat, průběžně měřit a vyhodnocovat. Jak to děláme, na jakých projektech a s jakými klienty pracujeme, si přečtěte na našem blogu, kde najdete řadu praktických návodů, případových studií i článků o tom, jak marketing děláme my v Idealabu.

Přijďte k nám na kávu a proberte s námi, jak vést externí komunikaci.
Volejte nebo pište: Radek Váňa, tel. +420 777 572 476, radek@idealab.cz
Kde nás najdete: idealab.cz/kontakt

Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

cross-circle

Odebírejte novinky z Idealabu a získejte e-book „Váš web bude úspěšný“

Přihlášením souhlasíte se zasíláním obchodních sdělení a se zpracováním osobních údajů. Z odběru se lze kdykoliv odhlásit.