Výrobce podlahových krytin Tarkett pomáhá tvořit zdravější prostory – vyrábí udržitelné podlahové krytiny, které jsou dobré pro lidi a zároveň i pro životní prostředí. Nyní představuje projekt ReStart.

 

Vezměte si třeba linoleum – to se vyrábí ze tří složek: dřevěné moučky, drceného korku a uhličitanu vápenatého, což je sloučenina tvořící vápenec.

"Usilujeme o to, abychom zákazníkům poskytovali služby založené na naší schopnosti inovace a dlouhodobém úsilí o udržitelný rozvoj a výsledky. Každý den nám – od pracovníků výzkumu a vývoje až po tým poskytování služeb zákazníkům – jde o to, abychom jim pomocí veškeré naší odbornosti pomáhali tvořit zdravé a k uživatelům přívětivé vnitřní prostory. Jsme hluboce přesvědčeni o tom, že je životně nutné změnit způsoby fungování naší civilizace, aby bylo možno zachovat konečné světové přírodní zdroje i kapitál. Proto vás zveme, abyste se přidali k našemu úsilí o rozvoj cirkulární ekonomiky – třeba tak, že společně rozjedeme náš program zpětného odběru ReStart," Fabrice Barthélemy, prezident společnosti Tarkett pro regiony EMEA a LATAM.

Video pro Tarkett

Design pro život – cestou udržitelného designu

Design Tarkett je určený k životu. Lidé tráví 90 % času v budovách – pracují, učí se, odpočívají. Produkty Tarkett pomáhají vytvářet zdravější, bezpečnější a uživatelsky přívětivější vnitřní prostory tím, že jsou vysoce kvalitní, udržitelné a vyráběné ze zdravých materiálů. Díky koncepci Cradle to Cradle vyrábí Tarkett produkty způsobem, který přispívá k ochraně přírodních zdrojů a zmírňování klimatických změn.

Zásady cirkulární ekonomiky

Tarkett s programem zpětného odběru ReStart nyní představil video, ve kterém popisuje, jak efektivně zvládat odpad vzniklý v souvislosti s podlahou, a přitom chránit světové přírodní zdroje a životní prostředí. Odřezky z podlahy a odpad z výroby recykluje na nové, vysoce kvalitní výrobky. Takto začíná využívat cirkulární ekonomiku.

Chcete krátké animované video
Kontaktujte nás a potkejme se.

Náš tip: Marketingový slovník Idealabu

Pečlivě vybíráme termíny a pojmy z oblasti marketingové komunikace, které by se vám mohly hodit pro vaši práci. Najdete je v Marketingovém slovníku Idealabu, který dnes obsahuje několik set pojmů. Několik tisíc čtenářů tohoto blogu nejčastěji hledá v Marketingovém slovníku tato hesla: