Ať už jste začínající architekt, malé studio nebo velká architektonická kancelář, dříve nebo později se dostanete k otázkám, jak svou práci prezentovat na veřejnosti. Jak na PR pro architekturu, nebo chcete-li PR pro architekty.
PR pro architekturu
Jak „prodat“ svou práci klientům. Jak být vidět médiích a budovat svou image. Řešit budete, jak a komu vaši práci správně prezentovat. Jak ji komunikovat, kde ji představit. Jakým způsobem. Pak nastupuje kontinuální a u nás stále dost podceňovaná práce, které můžeme souhrnně říkat marketing a komunikace pro architekty.
V průběhu března až června představímena ZOOM Workshopech témata, která jsou důležitá pro obchod, marketing, ale i PR pro architektonická studia. Každý měsíc tři přednášející, tři prezentace a diskuse, ve které budeme mluvit o důležitých otázkách, které ve svém PR řeší (nejen) čeští architekti.
První ZOOM Workshop pro architekty začíná v úterý 24. března od 15 hodin.
Jednotlivé workshopy jsou tematicky samostatné a vycházejí z dlouholetých znalostí fungování obchodního, mediálního a marketingového prostředí v oblasti B2B (business to business).
Komu jsou workshopy určeny
– marketingovým manažerům v B2B
– začínajícím i praktikujícím architektům
– vedoucím architektonických a projekčních kanceláří
– interiérovým designérům…
Všem, kteří se chtějí cíleně vzdělávat a profesionálně prezentovat, efektivně komunikovat výsledky své práce a využít marketing jako silný nástroj pro získávání nových zakázek i profesního renomé.
Na konci série přednášek je 20 minutový rozhovor se zajímavým hostem, který na konkrétním příkladu ukáže „svůj“ přístup, marketing nebo obchodní taktiku. Poté je pro posluchače prostor pro dotazy, následuje formát „Drink s lektory“: neformální setkání, kde je možné probrat konkrétní postupy a situace.
Jaké jsou ty nejdůležitější okruhy a postupy, které jako architektonické studio nebo i jednotlivec budete, nebo minimálně měli byste ve svém marketingu řešit?
To bude jedna z prvních otázek, na které vám dáme odpověď.
Hlavní témata ZOOM Workshopu pro architekty
Takřka každá společnost se potýká s otázkou odlišení.
Odlišení není jen o PR. Jakou roli hraje v PR?
Může marketing a obchod přispět k tomu, že nás zákazníci budou vnímat jinak?
Co je naše konkurenční výhoda a jak ji komunikovat?
Přednášky ZOOM Workshopu
Jak na nové obchodní příležitosti pomocí telefonické komunikace / Petr Chaloupka
Obchod není jen cesta k prodeji, ale i dobrému jménu / Jaroslav Salva
Jak pořádně prodat své úspěchy. PR pro architekturu a PR v kreativních profesích / Radek Váňa
Host workshopu
Michal Kunc, architekt a zakladatel úspěšného studia Atelier Kunc Architecs (Rozhovor s Michalem Kuncem na IDEAMAG.CZ).
Registrujte se zdarma
Partneři projektu
Podnikatelské a inovační centrum h. m. Prahy, Středočeské inovační centrum, Dallmayr, Citroen, Idealab, Basic Principles, LEADMACHINE, t-support
Mediální partneři: Archizoom.cz, MM Průmyslové spektrum