Jak důležité je PR a marketing pro architekty a designéry? Jaké jsou cesty k úspěšné propagaci? Jak se dostat do médií a co jim nabídnout?

Do nového videopodcastu ARCHIZOOMING si Radek Váňa zve úspěšné architekty, designéry a umělce a ptá se jich na cestu k úspěchu. Každá cesta je jiná a každý architekt nebo designér nahlíží na marketing a PR jinak: někteří ho nesnášejí, jiní s vlastní propagací pracují velmi šikovně a většina? Z našich zkušeností víme, že většina architektů vlastní marketing příliš neřeší.

Ve videopodcastu ARCHIZOOMING se soustředíme na konkrétní postupy, zkušenosti, nápady, ale i faily českých architektů a designérů. Ptáme se jich, kde v jejich kariéře přišel bod zlomu, který je posunul dál. Kde udělali chybu, která je zabrzdila nebo i sejmula. Jaké používají postupy a co jim v propagaci vlastní značky funguje. Podcast vydáváme na portálu ARCHIZOOM a pak také na YouTube, Spotify a Apple Podcast.

Ferdinand Leffler z Atelieru Flera

Do prvního dílu přijal naše pozvání Ferdinand Leffler, zakladatel Atelieru Flera, který navrhuje zahradní architekturu. Jestli někdo v českých zahradách a jejich navrhování utekl celému pelotonu, pak je to Ferdinand Leffler a jeho Flera. Natáčí videa, má vlastní televizní pořad, vydává knihy o zahradách a přednáší. Jeho tým dnes čítá několik desítek lidí a na poli zahradní architektury je Atelier Flera hodně viditelný.

Jak to dělá? Jaké marketingové postupy používá? Jaká sociální síť mu přináší nové zakázky? Nejen o tom jsme si povídali v první videu ARCHIZOOMING. Podcast na našem kanálu vidělo přes 3500 diváků, na Ferdinandově kanálu flera TV pak dalších 4500 lidí, na Spotify a Apple Podcast pak má dosud tento podcast dalších několik tisíc poslechů.

Poslechovovost: cca 10 000 poslechů na všech platformách za 1 měsíc
Webová stránka hosta: www.flera.cz

Pasta Oner: malíř, autor graffiti a výtvarník

Pasta Oner  se coby tvůrčí osobnost v posledních letech profiluje v mezích klasických nezávislých i veřejných galerijních provozů, ve kterých snoubí a zároveň i překračuje klasické žánrové kategorie pop-artu a cartoon estetiky.
Přesto, že se v jádru své práce dotýká principů „postprodukce“, tvorba je rozdílná proti aktuálním dominantním proudům post-konceptuálních strategií ve výtvarném umění; středobodem Pastovy tvorby je akrylová malba a vytváření závěsných obrazů, stejně tak jako navrhování prostorových objektů, plastik, instalací a realizace muralů (mural art), tj. velkoformátových maleb ve veřejném prostoru.

Poslechovovost: 500 poslechů na všech platformách za 1. den
Webová stránka hosta: www.pastaoner.cz

Jak natáčíme podcasty

Tím, že máme vlastní podcastové studio v Praze 6, přímo v našich prostorách na Závěrce, máme velkou flexibilitu zvát si hosty podle jejich časových možností. Technické zázemí i klid na práci nám umožňují natáčet podcasty kdykoliv je potřeba. Vznikají tak u nás jak podcasty pro časopisy ARCHIZOOM a Facility Management Journal, tak pro další klienty.

Studio Idealab

Vlastní podcastové studio na Břevnově nám umožňuje rychle a flexibilně reagovat: když máme zajímavého hosta, on má čas přijít na interview, máme natočeno v podstatě hned… V tom je velká výhoda a podcasty využíváme k tomu, abychom podpořili naše časopisy (ARCHIZOOM i Facility Management Journal) i projekty našich klientů. Celkem ke knize TINY HOUSE vzniklo 14 dílů podcastu MINIMALIST(K)A.

B2B podcasty na míru

Chcete vlastní podcast na míru? Od scénáře, přes zajištění hostů, technické zpracování až po online distribuci a kampaň, která dodá vašemu podcastu patřičný ohlas?

Kontaktujte nás a pojďme si popovídat o tom, jak podcast může fungovat ve vašem marketingu.