Pro Botanicus, českého výrobce biokosmetiky, jsme vytvořili a spustili Klub Botanicus.
Náš koncept klubu vznikal několik let a prošel několika variantami. Nakonec jsme vymysleli, naprogramovali a 1. dubna spustili Klub Botanicus pro české zákazníky této značky.
Naše práce začala na podzim loňského roku, kdy vše v obchodu i marketingu, kterému se věnujeme my, vypadalo skoro idylicky. Práce spousta, naše webové projekty doplňovaly PR kampaně a zdálo se, že budeme psát blog IDEAMAG, vymýšlet nové časopisy, jako je ARCHIZOOM… a pak jsme se jednoho dne letošního jara probudili a svět se změnil.
Začali jsme o tom psát, začali jsme pro naše klienty hledat nové cesty, jak jejich produkty a služby prodávat a propagovat.
Značka Botanicus je tradiční, stabilní a stále rostoucí lovebrand: kromě výroby vlastní biokosmetiky provozuje v Ostré u Lysé nad Labem Centrum řemesel, kterým ročně projde několik desítek tisíc návštěvníků. Pro nás krásná práce, roky trvající práce: od časopisu Svět Botanicus, přes spoustu grafické práce až po několik verzí webu. Takový byl náš „svět Botanicus“ do doby před koronavirovou epidemií. Pak se zavřely všechny obchody, přestal fungovat obchod s Asií, ale i dalšími zeměmi a naše myšlenka Klubu dostala novou dynamiku.
Jak funguje Klub Botanicus
Klub Botanicus svým členům nabízí možnost nakoupit online výrobky Botanicus v České republice, rychle a bezpečně z pohodlí domova. Každý měsíc připravuje pro své členy akce: možnost vybrat si z 10-12 výrobků za zvýhodněné ceny. Objednat online s bezpečným doručením až domů.
Postavili jsme web, vymysleli systém a pozvali členy do Klubu. Každým dnem jejich počet roste. A protože je členství zatím možné jen pro české zákazníky, pokračujeme dál a vyvíjíme pro Botanicus eshop, kde bude možné nakupovat online celý sortiment výrobků.