Během pár týdnů jsme společně s organizátory postavili nový koncept, komunikační strategii i obsah konference.
Když jsme byli v dubnu 2018 přizváni do týmu konference TechoCon, nebylo příliš jasné, jaký má být obsah naší práce. Bezesporu jeden z obsahově nejsložitejších projektů našeho pracovního roku 2018 pokračuje dál.
Výchozí zadání
Celodenní, mezinárodní a odborná konference s bohatým programem. Akce, která nastartuje B2B komunitu kolem společnosti Techo, předního výrobce kancelářského nábytku. Na přípravu 5 měsíců, slušný rozpočet a hlavně energie týmu, který opravdu chtěl, aby byl TechoCon hodně vidět.
Naše řešení
Obsah, obsah, obsah... vybrali jsme hlavní téma (coworking a formy sdílené kancelářské práce) a začali oslovovat řečníky. Kromě hlavní stage, kde se za den vystřídalo skoro dvacet řečníků, jsme postavili satelitní stage, kde po celý den probíhaly workshopy firem a startupů.
Pět měsíců jsme týden co týden psali blog, editovali sítě a starali se o to, aby se postupně upřesňovaný obsah dostával k B2B publiku, pro které byl určený. V tomto případě k majitelům firem, developerům, architektům a designérům. Zajímali nás lidé z bank, poradenských společností, konzultanti a hybatelé kancelářského trhu.
Jak jsme postupovali
Vytvořili jsme youtube kanál, psali blog a komunikovali s řečníky. Jak se konference blížila, přidali jsme rezervační systém a obsahový marketing začali drtit do výkonu. Povedlo se: na konferenci se celkem registrovalo přes 400 účastníků a celodenní program byl naprosto zaplněný (fotogalerii z akce si prohlédněte tady).
Výsledek
Zvýšení povědomí o značce TechoCon o 350%, zvýšení návštěvnosti na webu o 150% a návštěvnost na konferenci o 100% vyšší oproti roku 2017.
Pokračování
Plný formát konference s mezinárodní účastí jsme překlopili na menších pracovních snídaní TechoCon Morning Meeting, kam pravidelně zveme designéry a architekty. Komunita kolem TechoConu (nejen posluchačů, ale i firem) roste a na podzim 2019 budeme pokračovat konferencí TechoCon 2019.
www.techocon.cz