Jedno ze zajímavých zadání, které nedostáváme úplně často, je budování značky zaměstnavatele.
Našeho již dvouletého klienta, Air Dispatch, považujeme v tomto směru za svého druhu vizionáře.

S poptávkou na budování interní značky se na nás tým Air Dispatch obrátil na konci roku 2016, kdy byla míra nezaměstnanosti na 5,2 % a nábor nových zaměstnanců probíhal více méně hladce. Od té doby se však situace na trhu práce v ČR změnila dost zásadním způsobem: v říjnu tohoto roku byla míra nezaměstnanosti na 2,1 %, což je historicky nejnižší číslo od roku 1993. Většina společností však roste a potřebuje nabírat nové a kvalitní pracovní síly. A právě v tuto chvíli firmy zjišťují, jak důležité je budování značky zaměstnavatele.
Jedná se totiž o dlouhodobý proces, který rozhodně nezachrání nový web nebo dokonalé SEO.

Jak na to

Náš klient se dlouhodobě potýká s vysokou fluktuací zaměstnanců, která je pro směnné provozy charakteristická: směnný provoz je z dlouhodobého hlediska sociálně rušivý. Zároveň jsou požadavky na tzv.load controllera poměrně vysoké, protože jeho práce přímo ovlivňuje bezpečnost letového provozu.

A co naopak může Air Dispatch jako zaměstnavatel nabídnout a na čem stavíme interní komunikaci? Atraktivní práce v leteckém prostředí, mladý a moderní management, možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu, a především práce pro společnost, která dává denně svým zaměstnancům najevo, že si jich váží.

Obsah kampaně

Pro společnost Air Dispatch zajišťujeme interní marketing a komunikaci formou každoměsíčních newsletterů, správu facebookového profilu, přípravu veškerých marketingových materiálů (print i on-line) týkajících se teambuildingových aktivit a firemních eventů, každoroční tištěný interní časopis, a to vše v anglickém jazyce pro centra v České republice a v Polsku.

Zároveň jsme pro klienta na začátku spolupráce postavili nový web, který je součástí celé kampaně a má sloužit především jako zdroj informací pro případné zájemce o zaměstnání.
www.air-dispatch.cz

Chcete pomoci s budováním značky zaměstnavatele? Pak vám umíme kvalifikovaně pomoci.
Kontaktujte nás