Budování značky zaměstnavatele

8. prosince 2018
8. prosince 2018 Zuzana Lebedová

Budování značky zaměstnavatele

Jedno ze zajímavých zadání, které nedostáváme úplně často, je budování značky zaměstnavatele.
Našeho již dvouletého klienta, Air Dispatch, považujeme v tomto směru za svého druhu vizionáře.

S poptávkou na budování interní značky se na nás tým Air Dispatch obrátil na konci roku 2016, kdy byla míra nezaměstnanosti na 5,2 % a nábor nových zaměstnanců probíhal více méně hladce. Od té doby se však situace na trhu práce v ČR změnila dost zásadním způsobem: v říjnu tohoto roku byla míra nezaměstnanosti na 2,1 %, což je historicky nejnižší číslo od roku 1993. Většina společností však roste a potřebuje nabírat nové a kvalitní pracovní síly. A právě v tuto chvíli firmy zjišťují, jak důležité je budování značky zaměstnavatele.
Jedná se totiž o dlouhodobý proces, který rozhodně nezachrání nový web nebo dokonalé SEO.

Jak na to

Náš klient se dlouhodobě potýká s vysokou fluktuací zaměstnanců, která je pro směnné provozy charakteristická: směnný provoz je z dlouhodobého hlediska sociálně rušivý. Zároveň jsou požadavky na tzv.load controllera poměrně vysoké, protože jeho práce přímo ovlivňuje bezpečnost letového provozu.

A co naopak může Air Dispatch jako zaměstnavatel nabídnout a na čem stavíme interní komunikaci? Atraktivní práce v leteckém prostředí, mladý a moderní management, možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu, a především práce pro společnost, která dává denně svým zaměstnancům najevo, že si jich váží.

Obsah kampaně

Pro společnost Air Dispatch zajišťujeme interní marketing a komunikaci formou každoměsíčních newsletterů, správu facebookového profilu, přípravu veškerých marketingových materiálů (print i on-line) týkajících se teambuildingových aktivit a firemních eventů, každoroční tištěný interní časopis, a to vše v anglickém jazyce pro centra v České republice a v Polsku.

Zároveň jsme pro klienta na začátku spolupráce postavili nový web, který je součástí celé kampaně a má sloužit především jako zdroj informací pro případné zájemce o zaměstnání.
www.air-dispatch.cz

Chcete pomoci s budováním značky zaměstnavatele? Pak vám umíme kvalifikovaně pomoci.
Kontaktujte nás:
Zuzana Lebedová, zuzana@idealab.cz