Novinka na sociální síti LinkedIn, která hodně pomůže nejen při networkingu, ale i organizaci různých schůzek, workshopů a setkání.
LinkedIn tak zavedl - podobně jako je tomu na Facebooku - možnost vytvářet události. Uživatelé tak získají možnost vytvářet a spravovat události pro svoje konference, workshopy a networkingy a jiné akce.
Networking na LinkedIn
Co to pro vás a váš B2B marketing znamená v praxi? Funkce LinkedIn Events poskytuje členům sítě snadný způsob vytváření a spojování profesionálních událostí, které je zajímají.
Tato funkce pomáhá růstu aktivních a profesionálních komunit tím, že mohou vytvářet nové události. Takže hurá od počítačů do zasedaček, konferenčních místností a kaváren.
Poznámka: Aktuálně (říjen 2019) je tato funkce postupně zaváděna a pravděpodobně ji ve svém profilu zatím nenajdete.
K události (veřejné nebo soukromé) se ale může připojit kdokoli, Pokud obdrží pozvání od organizátora nebo účastníka nebo z události, která byla sdílena připojením. Brzy budeme mít zkušenosti mnohem dostupnější.
Jak na funkci události LinkedIn
K organizování událostí jsou k dispozici následující typy rolí:
Organizátor – člen, který pracuje jako hostitel události, vytvořením události, rozhodnutím o podrobnostech události a pozváním účastníků.
Účastník – člen, který buď přijal pozvání k účasti na události, nebo který vstoupil do veřejné akce .
Jakmile vytvoříte událost pro plánování vaší akce, schůzky, workshopu nebo další akce, můžete pak kdykoli spravovat podrobnosti události.
Organizátoři i účastníci mohou zaslat pozvánky na účast na události.
Jen pozor, pokud je událost soukromá, organizátor bude potřebovat oprávnění k pozvání účastníků k jejich připojení. Organizátor události může navíc odvolat pozvání nebo odebrat účastníka , pokud změní názor na to, kdo se má akce účastnit.
Po přijetí pozvání k události vám tato funkce umožní přístup k seznamu členů LinkedIn, kteří se k události zúčastní. Jedná se proto o skvělé místo pro zahájení komunikace s ostatními účastníky, protože je můžete pozvat k připojení před tím, než se na události osobně setkáte. Můžete se také podílet na diskusích s ostatními účastníky pomocí odeslání a spojení konverzace v informačním kanálu událostí .
Jak vytvořit událost na LinkedIn
Bude to velmi jednoduché: musíte uvést popis, datum a čas, místo konání a pak můžete pozvat lidi ze své sítě - vybrat je pomocí filtrů (lokalita, společnost, oblast nebo škola). Události pak budou fungovat podobně jako na Facebooku.
Správa LinkedIn profilu
Chcete svůj profil svěřit odborníkům?
Zajistíme, abyste na profesní síti, která má čím dál větší význam v byznysu, byli správně vidět.