Vydali jsme knihu Marketing a PR v architektuře. A představili ji na večírku v Trafo Gallery.
Děkujeme partnerům knihy: ecophon, HRG tiskárna, mmcité
A partnerům večírku: etna iGuzzini, Audiolight Service, Trafo Gallery
O knize
První publikace svého druhu přehledně shrnuje všechny způsoby marketingové prezentace a komunikace v oblasti architektury a interiérového designu. Úvodní slovo ke knize Radka Váni napsala světoznámá architektka Eva Jiřičná.
Radek Váňa - autor s dvacetiletou zkušeností v oboru - v knize přehlednou formou vysvětluje krok po kroku, jak správně komunikovat v oblasti architektury.
Od stanovení základní marketingové strategie, přes online prezentaci, prezentaci na sociálních sítích až po PR a využití umělé inteligence. Dává architektům, interiérovým designérům, ale stavebním inženýrům, ale i dalším kreativním profesím fundovaný návod, jak být vidět a uspět na konkurenčním trhu a úspěšně komunikovat.
Kniha je doplněna o řadu praktických tipů, příkladů z praxe a řadu odkazů na web, kde je čtenářům k dispozici další online obsah. Knihu graficky navrhla Jana Vahalíková a doplňují ji originální ilustrace Patrika Antczaka, jednoho z nejtalentovanějších českých ilustrátorů nejmladší generace.
Kniha je určena architektům, interiérovým designérům, ale i všem dodavatelům, kteří se v oblasti architektury pohybují. Cenné informace přináší také studentům a začínajícím architektům, kteří vstupují na trh.
Objednat knihu za 450 Kč