Přihlásit odběr newsletteru

Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Podcast o výkonnostním marketingu

Další ze série videopodcastů ZOOM vznikl pro online časopis ARCHIZOOM.CZ, pro který jsme připravili několik podcastů se zaměřením na obchod, marketing a leadership.

Podívejte se na třetí díl, kde Petr Chaloupka mluví o tom, jak dělat marketing v ekonomické krizi.

 

Jak vznikají podcasty v Idealabu

Nejprve připravujeme podrobné scénáře a koncepty videí a podcastů, především z oblasti architektury a designu.

Prohlédněte si dosud natočené a publikované díly podcastu The World of OOOOX.

Fotogalerie z natáčení podcastu

Jak postupujeme

Především oboru perfektně rozumíme, proto základem podcastu je kvalitní scénář. Dál pak nastupuje náš vlastní technický tým: kameraman a zvukař, kteří v profesionální kvalitě natočí, sestříhají a zprodukují video, podcast nebo krátký spot.
Podcasty pak publikujeme na Youtube, Spotify a dalších podcastových platformách.
A jak podcast pak využít? Můžete na svém webu nebo jako atraktivní materiál pro další PR značky nebo firmy.

V kombinaci s firemními časopisy, newslettery nebo články do médií pak získáváte skvělý obsah. Jsme specialisté na videa v oblasti architektury, designu, nemovitostního trhu a lifestyle.

Vybrané reference: videa a podcasty

Podcast The World of OOOOX
Profilové video Ateliér Kunc Architects
Rozhovor o BIM: Boris Vološin / Cigler Marani Architects
Video k novému kancelářskému stolu Alfa UP
Wellness centrum Egonovo

Autor podcastu

Chcete se s námi potkat a zjistit více? Napište Radkovi na radek@idealab.cz
Podcast o architektuře připravuje Radek Váňa.

Petr Chaloupka má dlouholeté zkušenosti z obchodu, ty mu pomáhají rychle identifikovat hlavní potřeby obchodního oddělení klientů, a ty „přeložit“ do správné marketingové kampaně.
„Leady“ a „Demand Generation“ je jeho mantra. Proto má rád měřitelné výsledky, které lze vyhodnotit a dále na nich stavět. Pokud potřebujete analyzovat vaše stávající či potenciální klienty, Petr je ten správný člověk.

Petr vystudoval ČVUT, obor Obráběcí stroje. Většinu svého profesního života zasvětil oblasti IT a strojírenství. Má zkušenosti z nadnárodních korporací (například Siemens) i menších českých firem, kde dlouhá léta působil na pozicích produktového nebo marketingového manažera.

Připraveno pro časopis ARCHIZOOM.CZ
Je online magazín, kde denně publikujeme témata, která mohou být přínosem i s ohledem na tuto analýzu. Najdete zde konkrétní návody pro:

Obsahový marketing
Budování online strategií
B2B marketing

ARCHIZOOM.CZ připravují specialisté z týmu Idealab, kteří mají dlouholeté zkušenosti s marketingem, analýzami trhu, budováním značek a PR.

Dále by vás mohlo zajímat

Časopis Svět Botanicus (od 2010)
Časopis AKA Stories (od 2013)
Newslettery pro společnost cre8 (od 2013)
Odborné studie Trend Report (od 2014)
Desítky tiskových zpráv (od 2009)

– Návod, jak psát na LinkedIn
– LinkedIn a jeho využití v kreativních profesích
– Jak správně založit profil na LinkedIn

Videa a podcasty