« Back to Glossary Index

Kdo je to “mudrc”? 

Mudrc je jeden z dvanácti marketingových archetypů. Jeho charakteristickou vlastností je inteligence, touha po pravdě a pochopení fungování světa. V marketingu se tento archetyp nejčastěji používá tam, kde je kladen důraz na inteligenci, znalosti nebo přemýšlení. Příkladem takových firem jsou například knihkupectví či univerzity, dále pak Google.  Nevýhodou je nepoužitelnost takového archetypu v běžném životě.  

Náš tip

Potřebujete pomoct s marketingem nebo PR?
Specializujeme se na B2B marketing a tvorbu obsahu.
Váš kontakt: Radek Váňaradek@idealab.cz, tel. +420 777 572 476
Tým Idealab je připravený pracovat i pro vás.
Projděte si podrobný popis toho, co umíme v sekci Naše služby, přečtěte články na blogu Idealab.

Lidé na našem webu nejčastěji hledají tyto služby

Správa LinkedIn
Workshopy a školení LinkedIn
B2B marketing
PR a marketing pro architekturu
SEO analýza
Firemní časopis
Obsahový marketing
Videa a podcasty

Zpět na Marketingový slovník

Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

menu-circlecross-circle