« Back to Glossary Index

Kdo je to "milenec"?

Milenec je dalším z dvanácti marketingových archetypů. Touží po lásce a potěšení druhých. Rád navazuje vztahy. Jeho hlavní vlastností je vášnivost. Cílem je vyvolat emoce jako je zamilovanost nebo láska, aby zákazníka získal a ten pak značce zůstal věrný. Největší strach má milenec z odmítnutí a ze samoty. Victoria's Secret, Nespresso a Ferrero Rocher jsou charakteristickými představiteli tohoto archetypu.

Náš tip

Potřebujete pomoct s marketingem nebo PR?
Specializujeme se na B2B marketing a tvorbu obsahu.
Váš kontakt: Radek Váňaradek@idealab.cz, tel. +420 777 572 476
Tým Idealab je připravený pracovat i pro vás.
Projděte si podrobný popis toho, co umíme v sekci Naše služby, přečtěte články na blogu Idealab. 

Lidé na našem webu nejčastěji hledají tyto služby

Správa LinkedIn
Workshopy a školení LinkedIn
B2B marketing
PR a marketing pro architekturu
SEO analýza
Firemní časopis
Obsahový marketing
Videa a podcasty

Zpět na Marketingový slovník

 

 

Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

menu-circlecross-circle