« Back to Glossary Index

Kdo je “klaun”? 

Klaun je jedním z dvanácti marketingových archetypů.  Hlavním cílem klauna je pobavit a rozesmát své publikum. Klaun je veselý, má silný smysl pro humor a vždy je pozitivně naladěný. Typickými značkami reprezentujícími archetyp klauna jsou Skittles, Fanta nebo Old Spice. Největším strašákem je pro archetyp klauna nuda. 

Náš tip

Potřebujete pomoct s marketingem nebo PR?
Specializujeme se na B2B marketing a tvorbu obsahu.
Váš kontakt: Radek Váňaradek@idealab.cz, tel. +420 777 572 476
Tým Idealab je připravený pracovat i pro vás.
Projděte si podrobný popis toho, co umíme v sekci Naše služby, přečtěte články na blogu Idealab.

Lidé na našem webu nejčastěji hledají tyto služby

Správa LinkedIn
Workshopy a školení LinkedIn
B2B marketing
PR a marketing pro architekturu
SEO analýza
Firemní časopis
Obsahový marketing
Videa a podcasty

Zpět na Marketingový slovník

Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

menu-circlecross-circle