« Back to Glossary Index

Kdo je “jeden z nás”? 

Jeden z nás je jedním z dvanácti marketingových archetypů. Hlavním cílem tohoto archetypu je zapadnout do společnosti, chce splynout s davem. Snaží se působit normálním běžným dojmem a nijak nevyčnívat. Největším jeho strachem je, že by byl nějakým způsobem ze společnosti vyčleněn. Většinou se tento archetyp používá pro propagaci produktů běžné denní potřeby se střední nebo nízkou cenou. Příkladem firmy prezentující se jako tento archetyp je Sconto nábytek. 

Náš tip

Potřebujete pomoct s marketingem nebo PR?
Specializujeme se na B2B marketing a tvorbu obsahu.
Váš kontakt: Radek Váňaradek@idealab.cz, tel. +420 777 572 476
Tým Idealab je připravený pracovat i pro vás.
Projděte si podrobný popis toho, co umíme v sekci Naše služby, přečtěte články na blogu Idealab.

Lidé na našem webu nejčastěji hledají tyto služby

Správa LinkedIn
Workshopy a školení LinkedIn
B2B marketing
PR a marketing pro architekturu
SEO analýza
Firemní časopis
Obsahový marketing
Videa a podcasty

Zpět na Marketingový slovník

Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

menu-circlecross-circle