« Back to Glossary Index

Kdo je to "hrdina"?

Hrdina je jedním z dvanácti marketingových archetypů. Objevuje se v mnoha příbězích. Hrdina je obecně bytost mající nějaké nadpřirozené schopnosti. Firmy s tímto archetypem kladou velký důraz na soutěživost – chtějí uspět a prokázat tak svou odvahu a hodnotu. Trh chápou jako místo bitvy. proto se snaží být co nejlepší. Cílem  je udělat ze světa lepší místo pro život. Typickým představitelem je Nike. Hrdinové se nejvíce bojí selhání a jejich zranitelnosti.

Náš tip

Potřebujete pomoct s marketingem nebo PR?
Specializujeme se na B2B marketing a tvorbu obsahu.
Váš kontakt: Radek Váňaradek@idealab.cz, tel. +420 777 572 476
Tým Idealab je připravený pracovat i pro vás.
Projděte si podrobný popis toho, co umíme v sekci Naše služby, přečtěte články na blogu Idealab. 

Lidé na našem webu nejčastěji hledají tyto služby

Správa LinkedIn
Workshopy a školení LinkedIn
B2B marketing
PR a marketing pro architekturu
SEO analýza
Firemní časopis
Obsahový marketing
Videa a podcasty

Zpět na Marketingový slovník

 

Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

menu-circlecross-circle