LEAD MACHINE

 

Unikátní služba, která měřitelným způsobem přináší nové obchodní příležitosti.

  • Nemáte dostatek obchodních příležitostí v B2B oblasti?
  • Potřebujete vybudovat povědomí o své značce na novém trhu?
  • Nemáte dost obchodníků pro komunikaci nových kampaní?
  • Je vaše databáze stávajících kontaktů neudržovaná nebo ve špatném stavu?
  • Máte špatné zkušenosti s agenturami, protože nerozumí přidané hodnotě vašeho produktu nebo služby?

 

Proč Lead Machine

Nejsme tradiční callcentrum. Jsme specialisté na prodej v B2B segmentu.
Navíc pro každý projekt využíváme přesné analýzy dostupných dat.

  • Disponujeme týmem specialistů v oblasti B2B obchodu
  • Máme zkušenosti s přímým i nepřímým prodejem
  • Naši službu doplňují v logickém celku doplňkové marketingové služby pro podporu kampaně

Telemarketing

LEAD MACHINE využívá pro generování obchodních příležitostí metodu prodeje zdůrazněním hodnoty (Value selling) – typicky jde o snížení nákladů nebo naopak zvýšení počtu zakázek. To podstatně zvyšuje kvalitu vygenerovaných leadů.

Telemarketing v B2B se dále využívá pro komunikace nových kampaní i obnovování souhlasů Newsletter nebo emailing.

Naši obchodníci jsou schopni se rychle naučit důležité výhody vašeho produktu nebo vaší služby, a ty komunikují potenciálnímu zákazníkovi. Tím se zásadně liší od tradiční telemarketingových operátorů.

Důležitou složkou je i průběžný monitoring výsledků, kontrola hovorů a kontinuální úprava skriptů a školení našich obchodníků. To vše pro zvýšení celkové úspěšnosti kampaně.

Jednotlivé fáze prodeje hodnoty

  • Profilování cílové skupiny
  • Tvorba skriptu
  • Telemarketingová kampaň
  • Emailová komunikace
  • Upload do CRM nebo předání klientovi

Správa CRM

Správná a efektivní práce s daty a kontakty je základem každé obchodní práce. Proto doporučujeme začít analýzou a správou stávající CRM databáze. Nekvalita a neaktuálnost významně snižují možnost využití vlastního CRM při kampaních. Opravené a „vyčištěné“ databáze lze využít jako základní kamen pro první telemarketingovou kampaň. Důležité je nastavení správných procesů a pravidelná údržba těchto dat.

Jednotlivé fáze přípravy CRM

  • Analýza CRM databáze
  • Analýza a reporting předchozích kampaní
  • Nastavení CRM procesů

Jak lead machine LEAD MACHINE FUNGUJE

Naše mnohaleté zkušenosti týmu s prodejem produktů a služeb v B2B jsou zárukou úspěšné kampaně.

  • Analyzujeme stav stávající databáze klientů a navrhneme postupy na její aktualizaci a využití v kampaních
  • V případě potřeby připravíme novou databázi
  • Ve spolupráci s vašimi techniky a obchodníky definujeme výhody nabídky a připravíme naše obchodníky
  • Průběžně monitorujeme výsledky kampaně a porovnáváme je s úspěšnosti, predikovanou na začátku kampaně

Chcete využít našich znalostí? Umíme vám pomoci. Kontaktujte nás.

Petr Chaloupka
petr.chaloupka@idealab.cz
Tel. +420 777 587 024

Pro média

Tiskové zprávy
Fotografie ke stažení
Zastupované značky
Kontakty pro média

Správa online 

Správa Facebooku
Správa LinkedIn
Další sociální sítě

PPC a řízení kampaní
SEO a analýzy webu