Jsme marketingová agentura. Rozumíme architektuře, designu & výrobě a nemovitostnímu trhu. A umíme o tom vyprávět: textem i obrazem.

Tarkettology

Kampaň pro největšího světového výrobce podlahovin – společnost Tarkett trvala několik měsíců a zahrnovala přípravu unikátní výstavy Tarkettology – Prostor potkává materiály v Domě U Černé Matky Boží v Praze.

Tady jsme připravili expozici novinek podlahových materiálů, uspořádali vernisáž. K projektu se točilo video, běžela facebooková kampaň a vyráběly se dárky – zápisníky od značky Voala.

Měli jsme na starosti vše: od prvotního konceptu až po celkovou produkci, zvací proces i komunikaci s médii.

Kubistické domy a design zapsaly naše tvůrce na mapu světové architektury. Proto jsme navrhli Tarkettology – unikátní ‚encyklopedii‘ moderních podlahových materiálů, které používají ti nejlepší architekti na celém světě. Již více než 130 let. V interiérech domu od architekta Josefa Gočára jsme po dobu dvou týdnů vystavovali nejmodernější podlahové materiály od architektonické kolekce iD Mixonomi, oceněné Red Dot Award, přes koberce a linoleum až po vinylové podlahy.
Vše jsme v instalaci ostře nařezali, protože kvalitní architektura je především o odvaze do toho říznout.
www.tarkettology.cz

Sdílet

Sdílet na FacebookSdílet na LinkedIn