Správa LinkedIn profilů

28. září 2018 Radek Váňa

Když si zadáte do Google vyhládávání „správa LinkedIn profilů“, najdete spoustu různých poradců, online ebooků a zaručených tipů, které se obvykle jmenují „Deset rad, jak se úspěšně prezentovat na LinkedIn“.

Je to podobné jako třeba s obchodováním akciemi, pěstováním jabloní nebo jakoukoliv činností, kde potřebujete odbornost, zkušenosti a reálný byznys za sebou. Občas si nějaký ebook stáhnu, pobavím se naivitou autorů a hodím ho do koše.

Správa LinkedIn profilu je složitá, komplexní PR práce, kterou podle návodu z desetistránkového ebooku neposkládáte. Stejně jako nevypěstujete chutná jablka podle knihy, když jste to nikdy předtím nedělali.

Jak spravujeme osobní profily na LinkedIn my?
Jednoduše: tak, že se nikdy nedozvíte fakt, že za osobním profilem stojí profesionálové z agentury.
Pečlivě vymyšlený obsahový plán, strategie, která vždy navazuje na komunikaci na dalších sítích. Píšeme a spravujeme profily několika desítek manažerů, ředitelů a majitelů firem a děláme to tak, jak se profesionální B2B marketing má dělat.

Odborně, dlouhodobě, konzistentně. Pečlivě budujeme kontakty, rozšiřujeme síť, sledujeme konkurenci a hlídáme trh. Kašleme na motivační citáty nebo emotivní výkřiky… mluvíme tak, jak mluví i naši klienti.
Rozumějí trhu, a když se s nimi bavíte, dají vám odborný a přesvědčivý pohled na téma nebo produkt a obvykle mají nějaký jasný cíl.

Tím cílem může být: zvýšit prodej, najít nové lidi do týmu, poukázat na trend…
To všechno – na rozdíl od jiných sociálních sítích – lze na LinkedIn komunikovat. To všechno umíme a děláme. V oblasti realizace interiérů, vybavování kanceláří, ale i rezidenčních nemovitostí. V oblasti výroby a distribuce.
Chcete vědět, jak se připravuje obsahová strategie na LinkedIn?

Napište mi na radek@idealab.cz nebo zavolejte na +420 777 572 476 a probereme to.