Školení a semináře

V naší laboratoři Idealab pořádáme odborná školení a semináře, především v oblasti marketingu a komunikace.
Dvě základní celodenní školení jsme připravili pro interiérové designéry školu Intermezzo, ale ve variantě pro architekty je přednášíme i u nás na Břevnově, případně ve firmách, které mají o toto odborné školení zájem.

Chcete od nás připravit toto školení ve vaší firmě?
Nebo ho chcete připravit na míru? Kontaktujte nás a rádi se s vámi potkáme.

1. Cenotvorba a smlouvy pro designéry
Konkrétní zadání. Konkrétní odpovědi. Vzorové dokumenty a know-how pro řízení konkrétních zakázek.
Jak správně fungovat jako designér – freelancer v oblasti obchodu. Jak překonat strach a obavy. Jak zobchodovat svůj talent. Jaké hodinové sazby aplikovat. Jak řídit zakázku, milovat svoji práci a přitom vydělat.
Detail kurzu a volné termíny

2. Cenotvorba a smlouvy pro architekty
Konkrétní zadání. Konkrétní odpovědi. Vzorové dokumenty a know-how pro řízení konkrétních zakázek.
Jak správně fungovat jako designér – freelancer v oblasti obchodu. Jak překonat strach a obavy. Jak zobchodovat svůj talent. Jaké hodinové sazby aplikovat. Jak řídit zakázku, milovat svoji práci a přitom vydělat.
Detail kurzu a volné termíny

3. Marketing pro začínající designéry
Jste začínající designér a vaše značka vás bude živit. Kromě vzdělání, talentu a samozřejmě nadšení potřebujete umět spoustu důležitých věcí: od vizitek, přes web, prezentaci na sociálních sítích… Je toho opravdu hodně, co byste měli – vedle své hlavní profese – zvládat. Cílem kurzu je seznámit vás se základními marketingovými dovednostmi, jejich návazností na další aspekty profese designéra. Na kurzu se naučíte, jak vlastním silami rozjet úspěšnou značku, čeho se vyvarovat a jak sestavit základní marketingové menu, které vám umožní „jít s kůží na trh“.
Kurz zahrnuje 4 interaktivní workshopy, kde se naučíte, jak řešit konkrétní situace při startu vlastní značky.
Detail kurzu a volné termíny

4. Marketing pro začínající architekty
Jste začínající designér a vaše značka vás bude živit. Kromě vzdělání, talentu a samozřejmě nadšení potřebujete umět spoustu důležitých věcí: od vizitek, přes web, prezentaci na sociálních sítích… Je toho opravdu hodně, co byste měli – vedle své hlavní profese – zvládat. Cílem kurzu je seznámit vás se základními marketingovými dovednostmi, jejich návazností na další aspekty profese designéra. Na kurzu se naučíte, jak vlastním silami rozjet úspěšnou značku, čeho se vyvarovat a jak sestavit základní marketingové menu, které vám umožní „jít s kůží na trh“.
Kurz zahrnuje 4 interaktivní workshopy, kde se naučíte, jak řešit konkrétní situace při startu vlastní značky.
Detail kurzu a volné termíny

Lektory jsou Radek Váňa a Zuzana Lebedová.