Obsahový marketing: jak na něj I.

2. listopadu 2018 Radek Váňa

Co je to obsahový marketing?

Obsahový neboli content marketing je zvláštním typem marketingu, který není založený na kampaních, ale vyplatí se do něj investovat čas, energii i finanční prostředky. Pomáhá budovat vztah mezi firmou a zájmovými (cílovými) skupinami a zásobuje čtenáře užitečným obsahem.

Firma si tak díky obsahovému marketingu na základě čitelného a unikátního obsahu může budovat brand a jak říká Radek Váňa, zakladatel a jednatel agentury Idealab, není možné stavět marketing firmy nebo značky bez toho, že by za ním stál obsah, jako je autentický příběh, osobní nasazení, technické vylepšení nebo jiná přidaná hodnota. „Když si jdete kupovat jakýkoliv výrobek, obvykle se také vyhýbáte neznačkovým výrobkům,“ dodává Radek.

Celý článek

Přečtěte si celý článek na webu Podnikatel.cz
Publikováno: 26. 10. 2018