Jak se píše série PR článků

17. června 2018 Radek Váňa

Hra o trůny je dlouhodobě jeden z nejoblíbenějších světových seriálů. Jak vyhrát vaši hru a obsadit pomyslný trůn oblíbenosti PR článků?

V předchozích dílech jsme se věnovali tomu, jak má vypadat PR článek, jeho obsahu i formě samotného PR článku. Dal jsem vám pár příkladů a dneska to celé zřetězíme. Nastartujeme raketu, která doveze váš obsahový materiál dál, než kam doletí jeden výstřel do nebe.

Takový seriál PR článků, kdy v několika dílech řešíte konkrétní téma nebo oblast, má několik nesporných výhod pro obě strany. Pro vás i pro čtenáře.

Výhody pro vás:

– Můžete téma rozberat podrobněji
– Čtenář se na váš web vrací opakovaně
– Celý příběh vašeho produktu nebo služby graduje (třeba ten o šroubu, který šroubuje rychleji)

Výhody pro čtenáře:

– Seriály jsou návykovou mentální drogou. Víc zřetězeného obsahu = víc odbornosti a vhledu do tématu.
– Obsah se dá postupně prohlubovat a řetězit.
– Když jdete krok po kroku (díl I. – díl II. – díl III. – díl IV. atd.), máte pocit, že se učíte.

Dovolím si citaci ze zajímavého článku: „To nejhorší je, že někteří z nás jdou ještě dál a (seriálové) situace, dramata a problémy ve svém životě (nevědomě) vyhledávají anebo někdy zcela vědomě vítají. Berou je totiž jako něco, co nás vlastně sune blíž k seriálovému životu…

Potřebujete kvalitní obsah na svůj web nebo blog?
Napište Radkovi a uvidíte, že vytvořit sérii článků na dané téma není tak strašné, jak jste si mysleli.